♥Svar på tal♥

Tråkigt med dåliga kommetarer:(
Men tycker det är änu mer dåligt när man inte äns kan skriva namn



Svar: Om du tycker jag och min blogg e så dåliga så läs den inte stick från min blogg.
Och om du ska kommentera skriv ditt namn du värkar inte kunna stå upp för det du säger.
Istälet leker du kaksig bakom skärmen och jag vill inte ha såna på min blogg...
Tro inte häller att jag tar illa upp för att jag vet att du e en feg liten skit bakom skärmen så stay or go...
om du ska kommentera dåliga kommentarer så go fattar du!!

 


Kommentarer
Postat av: B Y S I S T E R S

hej! hur är läget med dej idag då? <3

2011-12-31 @ 14:11:50
URL: http://bysisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0