Nu, igår, idag,imorgon♥

Hej allihoppa. Nu sitter jag framför datan oc ska snart börja plugga  -.-
igår hände det inget intrsant förutom att jag pluggade. Idag va jag i skolan det va super kul haha förutom att det blev VÄRSTA bråket.  Men det är kul det oxå haha. sen kom jag hem och såg att vi hade fåt en ny spis.
Efter det kom min bror hem och jag fick höra att han kanse snart ska få en lägenhet! är så himmla glad för hans skull men samtidit kommer jag länkta honom grovt mycket!!!! Men i morgån är det FRREDAG!!!♥ så himmla skönt!!
då slutar jag kl 12 så det är dunder men... det blir plugg i helgen me bläää!!!!!!!!!
Haha låter skit tråkig men det är så mycket plugg nu ;(

men puss på er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0