♥Skolan!!♥

Hej alla söta! Fick en fråga på fb värför inte jag gjorde mellanrum mellna alla ord i föra inlägget.
Svar: För att mitt tanientbord håller på och knazzar -..-
Men imorgon är det skola har bästemmt vilka kläder jag ska ha. Kommer kanske bilder i morgon i skolan ;)
Ja vad har jag gjort i dag? hmm? inget HAHA sista dagen på jul lovet så har bara tagit det lungt hemma.
Kollade på ett sjukt pogram för inte så länge sän det va så  ÄKLIGT fattar nt att ''mäniskor'' kan äta små kryp så himmla
äkligt det åt kackelakor, RÅTTOR och mycket mer äkligt... Men blir bara mer äklad euuu. Någ om det, Har typ tråkigt nu så ska gå och måla SKOL naglar!! puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0