rejta

H & M Hennes & Mauritz Sverige AB
H&M är den bästa butik jag vet den har allt och dom har bra priser. Det finns kläder för alla stillar. Men det ända negativa är att i bland är det dålig kvalitet på kläderna
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
IKEA
jag älskar ikea för dom har allt. Och till ett super bra pris. Personalen är också super trevliga
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Åhléns
Jag gillar åhlens, smink och inredning. Deras kläder är lite sådär tycker jag, och servicen är oftast bra.
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta

Kommentarer
Postat av: dutips

hej för 2 månadr besökte jag din blogg och du har inte gjort så stora inlägg nu efter 2 månader ser jag att du bara gjort1-2 inlägg .. gör bättre.

2012-06-03 @ 13:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0